Nesze neked...

Sign by Danasoft - Get Your Sign

2009. augusztus 10., hétfő

OTP reklamáció

"Röviden a történet annyi, hogy kedves nagymamám 1987-ben kb. felvett egy hitelt. Sajnos jó pár éve meghalt, de anyukám volt a kezes, de ő kifizette a tartozást még 1998-2000 között és az összes csekk is megvan a biztonság kedvéért. Azt az otp egyszercsak 2008-ban elkezdte küldözgetni a leveleket, hogy ez a hitel nem lett kifizetve, stb. Többször, kedvesen, illedelmesen írtam. Az elején fel sem fogták, hogy mit írtunk, hogy ott a csekk bizonyítékként....aztán nagy nehezen rájöttek, hogy hopsz, tévedtek és elég béna dolog 1989-es tartozást most behajtani, főleg, ha nem is létező. Aztán 2009 elején ismét elkezdték. Történet megint ugyanaz.

Most pedig ügyvédi költségként akarnak 19 200 Ft-ot elkérni, merthogy a nem létező tartozást anno átadták a behajtó részlegüknek. Röhej.

Nah, erre írtam a csatolt levelet"


„Tisztelt” OTP Bank!

Hiv.szám: yyyyyyyyy-xxxxxxxx-zzzzzzzzz

„Ügyfél” neve: XY

Cím: 10xx. Budapest, yy utca zz.

Első körben engedjék meg, hogy megkérdezzem, esetlegesen cégüknél szellemi fogyatékosokat alkalmaznak az egyenjogúság érdekében, vagy csak szimplán másnaposan járnak be folyamatosan dolgozni a kedves kollégáik/főnökeik, ne adj’ Isten direkt szívatnak engem, mert este nem kapták meg otthon a párjuktól, ami kell? Ez kérdés, nem állítás (gyengébbek kedvéért.)

Ezt csak azért kérdezem, mert ismét kaptam önöktől egy levelet, miszerint „tartozásom” van, illetve pontosabban a nem létező tartozásomat átadták a behajtó-osztályuknak anno, ezért ügyvédi költségként fizessek ki 19200.- Ft-ot.

(Azt is halkan megsúgom, hogy az ajánlott levél az nem attól lesz ajánlott, hogy felírják a levél tárgyához, hogy „Ajánlott”. Ezt a feladási módot a postán külön kérni kell, és ne ijedjenek meg: a díjazása is más!)

A másik vicc (komolyan hangosan röhögök, és tényleg megkérdőjelezem azt, hogy önöknél emberek dolgoznak, nem pedig előre programozott droidok, esetleg leépült alkoholisták, drogosok):

Valamit beszedtek önök, vagy esetleg feltalálták az időgépet?? A számla és levelük, amit 2009.08.07-én kaptam meg, azon a Számla kelte 2009.06.16; a fizetési határidő pedig 2009.05.06. Önök tényleg normálisnak és épeszűnek gondolják magukat?! Költői kérdés volt, mert ezek után úgysem merik azt válaszolni, hogy igen, hiszen csak magukat égetnék le jobban. Ha nemmel válaszolnak, akkor az biztos, hogy kiplakátozom vele a várost. J

Azt hiszem, még egy szerv felé jelentenem kell hanyagságukat. A könyvelőjük az Ecseri piacon vette a szakmáját, vagy elvégzett valami 2 napos mérlegképes-könyvelő villámkurzust?

Utoljára tájékoztatom önöket a következőkről, és nagyon kérem, olyan alkalmazottnak adják oda a levelem, aki tud olvasni és mondatot értelmezni, illetve életkora 6 éves felett van (ők már érteni fogják, tényleg). Ellenkező esetben valamilyen úton-módon kérvényezni fogom, hogy vizsgálják felül, kik dolgoznak önöknél; van-e engedélyük fogyatékosokat alkalmazni és nincs-e illegálisan foglalkoztatva óvodás vagy gyermekkorú, mert ilyen értetlen emberekkel én rég találkoztam (volt egy iskolatársam – na, ő pont ilyen volt, mint önök: felfogta, amit mondtak neki, egyetértett, de 10 perc múlva elfelejtette, mit mondtunk neki és néha be is kakilt, meg pisilt.)

Tehát:

* nincs önöknél semmilyen tartozásom, bár erről már párat leveleztünk és bizonyítottam is.
* ha emlékeim nem csalnak, akkor minimum egyszer (de talán kétszer is) ezt önök is beismerték (max a bíróságon mutatom meg hivatalos levelüket, nem költök önökre többet).
* mai napig megvannak a régi kifizetett tartozásról a csekkszelvények, melyeket kétszer is elfaxoltam önöknek (puszilom a könyvelőt vagy az adminisztrátort, hogy ilyen gyorsan, precízen kikereste! Ráadásul 5 évig vagyok köteles megőrizni, ehhez képest van arcuk (de még mekkora!) 10 év után számon kérni. Szüleiket is üdvözlöm!) – remélem a sok zárójel és az összetett mondat nem zavarja össze az illuminált elméjüket.
* a faszolás faxolás hatására ismét elismerték, hogy nincs tartozásom és elnézést kértek tövig.

Ezek után erősen gondolkozom azon, hogy felvessem az orális szex lehetőségét részemre-önöktől.

A fent leírtakat nem fogom ismét bizonyítani; elküldtem elégszer.

Felszólítom önöket továbbá, hogy fizessenek ki nettó 20 000 (azaz húszezer).- Ft-ot az itt megadott számlaszámra:

XY – Unicredit Bank:

zzzzzzzzz-xxxxxxxxx-yyyyyyyyyyy

Indoklás: a folyamatos levéláradatukra folyamatosan válaszoltam postán, faxon. A befektetett időt és energiát, postaköltséget, tanácsadást az ügyben fedezi ez az összeg.

További leveleket nem fogok írni önöknek. Amennyiben ismét kapok olyan küldeményt, melyben pénzt követelnek rajtam, vagy nem értenek egyet levelemben leírtakkal, abban a pillanatban jelentem hozzáállásukat és ügymenetüket a PSZÁF-nek, az Adatvédelmi Biztosnak (adataimat tizenéve nem törölték rendszerükből; olyan családtagjaimat zaklatják levélben, akiknek anno soha semmilyen közük nem volt a hitelhez és törvény szerint sem lehet közük, mégis tudják az adatait); továbbá bírósághoz fordulok és a jelenleg általam kért összeg tízszeresét (most adják oda a számológépet az ügyintézőjüknek, mert nehéz rész jön), tehát 200 000.- Ft-ot fogok perelni, és természetesen a levelezést/levelezésünket, önmaguk leégetését közzéteszem nagy látogatottságú weboldalakon, fogyasztóvédelmi blogokon és fogyasztóvédelni TV-műsorokban is! Valótlant nem fogok állítani, csak a tényeket, így nem állja meg helyét a hitelrontás sem.

Ha nem fizetik ki nekem a fent jelölt összeget, akkor ennél úgyis nagyobb büntetésben részesülnek a felettes szervek által, de ha még ez sem jön össze, mert ennyire béna vagyok, akkor legalább ha nem is nekem, de az ügyvédjüknek fizethetnek pár tízezer Ft-ot munkadíjként feleslegesen, mert úgyis én nyerem a pert, akármelyikünk kezdi, és tudják, ez káröröm, nekem pedig az jól esik, mert szemét vagyok. Tehát akármit is csinálnak, önök járnak rosszul, tehát gondolják át ezt a 20 000.- Ft-ot. Természetesen adok róla számlát, amennyiben visszajelzésük szerint fizetnének.

A számlájukat visszaküldöm. Legyenek környezettudatosak és használják fel WC papírnak.

Ezen levelet megkapja a Tékozló Homár internetes fogyasztóvédelmi blog is (http://homar.hu; homar.blog.hu), melyet naponta több ezren látogatnak. És ez csak a kezdet… a többi önökön múlik. Mert megbízunk egymásban, ugye?

További szép napot kívánok!

U.i.: kiskoromban volt egy nagyon béna vicc az OTP-ről. OTP rövidítése: óvatosan takarodj a picsába. Ismerik?? J

1 megjegyzés:

  1. hát ez a pwned klasszikus esete, kedves ótépé :) amúgy én is nemrég kaptam tőlük felszólító levelet, melynek befizetési határideje a levél kézhezkapásakor már egy hete lejárt, de sebaj, megszoktuk...

    VálaszTörlés