Nesze neked...

Sign by Danasoft - Get Your Sign

2010. január 4., hétfő

Mi az hogy cigánykölcsön? Van olyan is hogy magyarkölcsön? A semmiből hogy fizet valaki ?????

„Sose legyen több pénzük mint nekem” Megátkozta a bankot a roma férfi

15 év befizetését keresi a társaságon.

Megátkozta az OTP-t egy taranyi cigány férfi, miután hiába próbálta kideríteni, hogy mi lett az 1982 óta tartó lakáshitel-törlesztéseivel. Kérdéseire ellentmondó válaszokat kapott a társaságtól, ezért úgy döntött: a maga eszközeivel fordul ellenük. Állítja: jó lesz félnie a pénzintézetnek, mert az átkai eddig mindig beteljesültek.

– Azt kívánom nekik, hogy sose legyen több pénzük, mint amennyi nekem van – mondta ki rájuk Bogdán Péter. – Súlyos átok ez, mert az én zsebem rendszerint üres. Egy javasasszonytól tudom, hogy léteznek olyan emberek, akiknek 99 százalékban beteljesülnek a jóslatai, és én is ezek közül való vagyok. Ezt a gyakorlat már számtalanszor igazolta. Amit én eddig megjövendöltem, az a legtöbb esetben úgy lett – állítja a taranyi roma.

Indulatát a legnagyobb pénzintézet ellen az váltotta ki, hogy nemrég lejárt a lakásépítési hitele az OTP-nél, ám a búcsú ellentmondásosra sikerült. – 2008-ban lezárták a kölcsönömet, de még 2009 augusztusában is fizettem, mert nem szólt senki, hogy véget ért – mondja a taranyi férfi. – Nagyatádon az ügyintéző még azt mondta: 40-50 ezer forinttal túlfizettünk, aztán jött egy levél, hogy mi tartozunk. Küldtek egy olyan egyenleget, amelyből az derül ki: 1982 és 1998 között nem fizettünk be egy fillért sem. Ennek alapján megfenyegettek, hogy fizessek még, mert különben elárverezik a fejem fölül a házat. Fizettem, mint a katonatiszt, összesen 116 ezer forintot. A dolgot azonban sehogy sem értem. 1982-ben építkeztünk cigánykölcsönből. 178 ezer forintot kaptunk és törlesztettük minden évben becsülettel. Folyamatosan fizettük havonta az 1500-1900 forintokat, többségéről még megvan a csekk is. Érthetetlen, hogy a kimutatásban miért csak 1998-tól szerepel befizetés. Szeretném megkérdezni, ha valóban 15 évig nem fizettem egy fillért sem, az nem szúrt volna szemet már korábban az OTP-nek? – mesélte a férfi.

Hozzátette: a rokkantnyugdíja 24 ezer forint, felesége 16 ezret kap. – Szerencsétlen flótás vagyok, és ebben az évben még jobban kijutott a bajból: apám háza leégett, én szívműtét előtt állok, meg is halhatok, és most ráadásul még a pénzintézet is hülyének néz. Jelenleg hatan élünk a mi fedelünk alatt, aminek mindig tisztességesen fizettük a törlesztését. Mondják meg nekem: szegény emberrel mindent meg lehet tenni? Becsapottnak érzem magam; s nem a másét kérem, hanem csak azt, ami jár! – mondta.

Az OTP háttérműveleti igazgatóságán elmondták: nem lesz nehéz kideríteni, hogy mi történt itt valójában, ehhez csak egy hiteltörténeti igazolást kell kérnie a családnak, amelynek január elseje után 4200 forint az ára. Ebből pontosan megtudható majd, hogy 1982 óta milyen befizetéseket tart nyilván a pénzintézet ehhez a hitelhez kapcsolódóan. Azt is elmondták: a régi hiteleknél bizony előfordulhat, hogy nem került fel számítógépre valamennyi adat. Ha azonban a számlazáráskor kiküldött egyenlegen nem is szerepelnek a régebbi befizetések, attól még azokat is nyilvántartja a társaság.
forrás:
http://atv.hu/hircentrum/100104__sose_legyen_tobb_penzuk_mint_nekem__megatkozta_a_bankot_a_roma_ferfi.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése